Tuesday, December 13, 2011

Terima Kasih :')

Saya doakan awak bahagia dengan dia.
Jangan siasiakan cinta kalau cinta adalah perkara serious dalam hidup awak .
Nurshazlin Binti Shaharuddin ,
Dia atas semua kesalahan saya Menyakiti,Menyakiti dan Menyakiti hati awak . Di dunia kita memang diberi peluang untuk melakukan sesuatu dan saya telah memilih dengan meminta maaf . Saya akan teruskan hidup ini ..tanpa awak . Awak adalah seorang yang baik dan telah menduduki carta hati saya . Mungkin hubungan kita setakat di sini . Saya couple dengan Min sebab saya nak awak lupakan saya dan saya berjaya . Awak adalah yang pertama yang mencintai saya dan saya tidak menganggap ini cinta monyet yakni cinta yang boleh dipermain main kan . Saya akan ingat kata kata awak dan saya akan tunggu awak . Jodoh saya ada . Mungkin awak , mungkin orang lain . Kita taktahu tapi Allah tahu .Mungkin awak dah lupakan saya dan mungkin juga perasaan sayang awak pada saya telah hilang . Mungkin juga satu hari nanti awak tak kan ambil tahu langsung pasal saya . Tapi jangan bimbang selagi saya hidup , selagi saya berakal saya akan tetap ingat awak . Takkan saya lupa dan Terima Kasih sebab pernah mencintai saya , pernah ambil hati saya selama 1 tahun 4 bulan 8 hari .
Terima Kasih :')




Fikry Izzudin,
Maaf kalau aku silap mengeja nama kau . Kau lelaki yang bertuah . Jaga dia seadanya . Jangan kau sakiti hati dia yang suci dan lembut itu . Dia hak kau . Hati dia telah kau ambil . Hati kau juga telah diambil olehnya . Jangan jaga dia seerti aku menjaga dia . Aku bukanlah seorang penjaga hati yang sempurna lagi baik . Selain kau yang boleh berubah deminya .
Terima Kasih :')







Nur Amirah Jasmin Binti Najuri,
Naim nak minta maaf juga dekat Min . Naim tahu Min sedih sebab ia dah berakhir. Naim tahu yang Min tunggu Naim sejak Min terjumpa Naim . Tapi Naim nak Min tahu yang Naim juga ada perasaan cinta dekat Min tapi Naim minta maaf sebab ia sekadar hubungan adik beradik . Maaf Min , hubungan kita hanya bertahan 11 hari je . Selepas ni , Min anggap lah Naim sekadar abang kepada Min dan Min adalah adik Naim . Ye adik ? :')
Terima Kasih :')


*Dan segalanya telah berubah . Aku akan meneruskan hidup ini . Aku akan tabah dan berusaha membina hidup ini . . . . . .