Sunday, November 20, 2011


Okay guys , This is second blog contest . Saya memang gila contest . Kan dah cakap . Haha .

So blog saya ni memang agak simple . Its because saya taknak peningpening sangat plus saya nak kurangkan size blog saya macam yang diajar oleh Muna Rahimah . So saya tengok syarat . Ok memang tepat . Tengok hadiah *Melting . Once again , hadiah kamera lomo but with the flowers . Awwww . *Kcontrolmacho
Ehem ehem . Hopefully menang lah ye . Sebab apa erh . erm erm . sebab ... sebab .. Sebab bersebab !
Haha . sebab nya saya memang nak menang . Why you want participate the contest kalau you taknak menang . Isn't ? Okay , Cerita pasal Awesome . Awesome ? Amenda tuh . Haha . Saya tak Ohsemm . Saya bebiasa je . Hihi.
Ada suara bisik . Kejap *Memang lah kau takOhsemm , blog kau yang Ohsemm lah gila*
Ohh . Haha . Saya takcakap .Suara tadi yang cakap . Dia confident sangatt . Haha . Okay that's all . Saya nak cari contest lagi . Kbyeee . Takecare y'all . Assalamualaikum :)