Saturday, November 19, 2011

CANDID TIME CONTEST



Hey you , yeah you yang tengah baca . Dah lama saya takupdate blog saya . Okay sedihh . But now saya akan bersihkan guna pencuci Contest . Haha . Saya memang gila contest sekarang ni . Kalau ada contest yang lebih kurang macam ni or yang likelike tuh bagitahu saya kay . Okay cerita balik pasal contest ,this contest nak kan saya hasilkan entry about it . Lagipun first prizes dia . Ya Allah , cantiknyaaaaaa . Nak sangatsangatt . Memang dah jatuh hati dah tengok .

Okay dah nama candid kan . So saya letak gambar candid saya . This picture baru di ambil menggunakan phone rakan saya petang hari 19/11/2011 around pukul 1 macam tuh . Masa ni saya baru balik melawat kawan saya yang selamat menjalani pembedahan di Hospital Columbia . Dia sakit appendix but Alhamdullillah dia okay .
Jarak Hospital Columbia dengan tempat yang saya nak tuju iaitu Giant adalah dalam 1 km . Nak lunch dengan  'dia' punya pasal . Lagipun malas nak tunggu bas , so jalan kaki . and then masa ni 'dia' saya tengah cucuk bahu saya guna jarum peniti . Ouchh . sakit tahu but kawan saya ni ambil gambar diamdiam and that's candid rigth . Okayy cukup sampai di sini . Btw nah gambar candid saya dengan 'dia' saya .

Saya mengaku saya lagi rendah dari dia .Faktor umur maybe . Hihi :)

oh and one more

entry ini saya akan tag dua orang iaitu
2.Nurul Atikah Umar

Nama yang kedua tuh saya sertakan FB dia je because dia tak ada blog .

Okengg , Takecaree , Byee . See you in next entry . Assalamualaikum :)