Saturday, October 1, 2011

Aku tahu kau . . .

Aku tahu kau selalu tengok blog aku ,
Aku tahu kau tahu yang aku selalu tulis lirik pasal kau .
Aku tahu kau marah aku ,
Aku tahu kau merajuk dengan aku ,
Aku tahu kau tunggu aku belanja kau ,
Aku tahu kau tengah strees dan kau nafikannya ,
Aku tahu kau suka makan bila strees ,
Aku tahu kau suka aiskrim bila kau strees ,
Aku tahu kau taksuka dikata kurus ,
Aku tahu kau suka cakap kat orang kau dah makan banyak walaupun sikit ,
Aku tahu kau punya perut tuh kecil ,
Aku tahu kau suka tiru orang lain sebab kau taknak ketinggalan zaman ,
Aku tahu kau suka ambil gambar kau alaala ambil guna Canon EOS 60D ,
Aku tahu kau suka tweet tak kira kau kat mana sekalipun ,
Aku tahu kau suka Fb dari phone ,
Aku tahu kau suka Blogger dari fb ,
Aku tahu kau suka Twitter dari blogger ,
Aku tahu kau suka Tumblr dari twitter ,
Aku tahu kau suka di sayangi ,
Aku tahu kau rindu aku ,
Aku tahu kau sayang aku .

#sebenarnya banyak lagi yang aku tahu , tapi tak ada masa nak bagitahu >,<