Thursday, July 21, 2011

JJJ

HAHA.
start lah aku nak bercerita pasal kem intergrasi ni ,

best jugakk lahh kan ,
dapat kawan baru ape semua ,
tengok kelipkelip , best gilaa bila dia jalan atas tangan , dah lah kecikk ,
then aku dapat jadi ketua kumpulan L1 , and kumpulan aku ada 12 orang , majoriti form 4 ,*cehhh , bangga lah kan ,

okay , dia ada explorace ,
masuk ladang tebu , kandang kambing , tangkap belut ,
alaahh , kerjakerja kampung je lah weyhh ,
but overall okaylahh ,
because aku bukan pernah buat punn kan ,

and then aku dpt lg satu pglaman ,
dapat keluarga angkat ,
KETUA KAMPUNGG kau tahuu ,
En.Ramlan Bin Samsure and Pn. Tomirah Binti Panot ,
duduk kat homestay tuh , pehhh , punyalah best , makan tak berhenti ,
bilik ada air-con , tilam empukk , pehhhhh , dah tak macam kampung dah , maju yaaa amat ,
serious ckp the best part dlm kem ni time aku and the geng dudukduduk ,

then seorang manusia bernama nizam bg nama kat aku JJJ means JOHN JOHNY JONATHAN a.k.a JAMAL JAMALI JUMAAT , HAHA . kayy , now aku bg list nama pggln dan nama sbnr budak2 kat sana ,

nizam-man tokek ,
amy-talib tebu ,
hafiz-usop kambing ,
afiq-mat jk ,
fitri-kamaruddin hammer ,
megat-kiah belut ,
gary-rahaman kari ,
yogen-sudin muthu ,

haa , ni antara namanama kawankawan aku , dari 5 daerah di selangor . hebat kannn ?

ada byk lg cerita , tp tak cukup masa , smpai disini je la kita , semogaa dapat untuk kali kedua,ketiga dan selama lamanyaaa .