Wednesday, July 27, 2011

geliiii !

okay , start hari dengan gelii .

geli weyh , bila perempuan cakap 'aku tak cantik lah''aku hodoh lah' kat gmbr comment dorang walaupun dari hakikatnya dorang boleh lah tahan cantiknyaa kan .
tuh okay lg , kalau yg ada dua orang dalam satu gambar , siap bergaduh kat komen ,

'awak cantik lah'
'eh , mana ada lah , awak lagi cantik'
'adaa , awak lg cantik'
'saya hodoh, awak lg cantik'


okay dahh dahhh , haa , lebih kurang mcm tuh lah smpai takde kesudahannya ,
lepas tuh pulak , ada yg cakap
'kulit saya dah hitam lahh 'walaupun dorang cantik,kulit putih melepak . ishh . weh , sedar lah sikit drogba,akon,rihanna,ne-yo takde ngadu pun kulit dorang hitam .
ada yg lagi best , amek gambar tunjuk bdan slimm , tp tulis kat status , contoh lah kan ,
' badan aku dah gemuk lah'
walaupun secara fizikal nya dia seorang yg slimm , wehh , tolonglah , adibah noor,mamat khalid, afdlin shauki , takpernah message aku , cakap dorang gemukk ,
Sumpah weyh .

Hish ,

Syukur je lah apa tuhan bagi , jgn le nak kutuk diri sndiri ,
ni puasa lg berapa hari je ni , taubat lah insafi diri ,
aku dah malas nak cakap dah ni , sampai disini je lah post aku title geli ,
ada masa berjumpa lagii , HiHiHi .


KBYEEEE:)