Wednesday, June 22, 2011

sombong ke saya ?

okayokay , setelah beribu dekad aku tak melawat blog aku , kini aku ingin menebas segala semak samun dan membersihkan tanggapan orang bahawa aku ni sombong ,

dey deyy deyyy ! mana ada lah deng , korang semua je yang rasa macam tuh , aku bukan apa , just nak berdiam diri buat seketika , yela , bayang kanlah tahun lepass , nama aku dah naik , time tuh aku ada kat atas , tapi sekarang aku ada kat bawah , banyak benda yang buadkan aku bawah *(down) , yela , ada lah sebab musabab nya aku jadi macam tuh , dah dah , tutup buku lama , bukak buku baru , lupakan yang lama , face it yang baru .

walaubagaimanapun , aku akan berusaha untuk memusingkan roda kehidupan itu agar aku akan ke atas dan tidak di lenyek di bawah , dan aku akan mencuba sedaya upaya untuk meminta pertolongan brek , untuk brek cengkam dan biarkan aku di atas untuk masa yang agak lama .

aicehhh XD , sudah lah naim , mentangmentang kau selalu bawak basikal , dapat idea pun dari basikal lahh , bagusss ..

*******

haishh , jumaat ni kem sampai ahad , 2 julai pulak kena sertai larian 1 murid 1 sukan , and then seminggu slps tuh *(maybe) gi lawat balai seni lukis and bbrapa tmpt under Psk , and then kem integrasi kat kuala selangor under Kelab rukun negara , then exam bulan julaii . ADEHHHHH .