Sunday, May 8, 2011

Young Entrepreneurs' Day

HAHA . maksudd title aku apa ? aku tahu tuh yang korangkorang ni nak tanya dulu , maksud dia , Hari Usahawan Muda , acctually aku takde lah pandai sangat kan nak cakap B.I , aku guna google translator je , HAHA , poyo sudehh .

okayokayy , ni nak ceritaa , tarikhh 7 MEI 2011 , sekolah aku buat hari kantinn , bukan senang taww , dua tahun sekali , kelas aku 2 KeReK , gempak kan , dengan sikit punya banyak benda yang nak di juall , alhamdullilhh semua benda tuh habiss .

tapii , aku bukan bertugas sangat punn , jap lari , then gi kejap , lari lagi , gi kejapp , HAHA .
aku bukan malas okayy ! aku ada hal . hal apa ? aku nak temankan seseorang manusia ni lahh !
Shazlyn Shaharuddin nama beliauu , gi rumah hantuuu , HAHA .
aku baru tahu dia penakut gila babengg , HAHA , ingat aku sorang je penakutt ,

masuk je rumah hantu 4B tuhh , dia nampak hantu ,*aku yang nampak dulu because aku dekat depan sekali , dia jalan belakang aku je , HAHA , dia menjeritt , punya lah bingitt , HAHA . sakit telingaa , boleh lah pula dia ajak keluar dari ghost house tuh , sedangkan dia dah dua kali masukk , *yang awalawal tuh dia setengah jalan je . takutt punya pasal . okayy , dia tolak aku suruh cepat jalan , aku kena meja , tak sakit sangat , LELAKII kan ? , okay jalan lagii , dia tarik aku because ada hantu main cucukcucuk perut diaa , kene meja lagii , yang ni sakitt , sayang punya pasal , sabar je lah kan ~ , then lepas dah habis tuh , muka dia merah padam , alahaiii kesian nyaa , nampak hantu tipu pukul 11 pagi , dah macam nampak hantu betul pukul 11 malam , HAHA . then kami berdua , berjalann jalann , ke sana , ke marii , and then smapai kedai semua dah tutup , baru lahh aku ajak dia balik , dia balik dengan mak * aicehhh , mcm panggil mak mertua pula , aku balik dengan kawann aku ,

okayy , tuh je lah kudd , aku nak ceritaa .
takecare , kbaiii .

shhh ! jangan kutukk aku !