Wednesday, April 20, 2011

kem KEREK ! 2011

19/4/2011

*heihh da bersawang dah blog aku niee ,

HAA korang , ni nak cerita lah kan ,
18.4-19.4.2011 , sekolah aku buad program krk*jgn nak terkejut sgt lah kan aku masuk krk . HAHA  , mmg best lah kan , dr pagi pukul 8 smpai pukul 5 , mainmain je , tak belajarr ,
aku malas nak cerita panjangpanjang lah kann , just aku nak cakap aku dpt banyak pengalaman yang happening gile ,
makan telur masin mcm tuh je , makan bawang mcm makan epall , makan roti gardenia letak belacan , cencaluk , and budu .
Ya Allahh , perit betul time tuhh , tapi yang bestnya kumpulan aku , kumpulan 4 or kumpulan ESTETIKA , * cehh best bukan nama tuhh , aku yang bagi tuhh , maksud dia bernilaiiii$$ ,
telah dianugerahkan sbgaii

KUMPULAN PALING SPORTINGG

dapat hadiah coklattt , kau ade ? HAHA *batak pulak kann ?tapi bila pikirkan balik betullah , mmg layak pun kmpln aku dpt , lgpun tajuk sajak and barangan pd tahun 2030(pembentangan) kitorangg mmg lain dgn group lain , yang lain dpt elok je , yang kitorang , tajuk sajak Tahi Lalat , and then kitorang kena lukis and then kena buad pmbentangan pasal Tandas time 2030 . bagus kan ?




hitam,aku,issha,unknown*sorry terlupaa

pepandai lah cari aku kat mana yea .

pedulikan pemandangan kat belakang tuhh 
dah tuh jea lah kudd aku nak cerita .
Kbaiiii <3